Vračila
Odstop od nakupa, vračilo kupnine
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. Kupec lahko blago vrne na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov reklamacije@kozelj.si.
Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vrnjeno blago mora kupec vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini podjetju Koželj d.o.o. na naslov Moste 54, 1218 Komenda. Stroške vračila blaga plača kupec.
V kolikor odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vrnemo vsa izvršena plačila. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni po prejemu sporočila o odstopu ter vračilu blaga.
Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila.
Zavrnitev naročila
Spletna trgovina si pridružuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti.
Reklamacije
Prizadevamo si za zadovoljstvo naših kupcev, zato vam v primeru, da ste prejeli blago, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, nadomestimo z drugim ali vam na vašo željo vrnemo denar. Nepoškodovano, neuporabljeno in blago v originalni embalaži nam lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa na naslov: Koželj d.o.o., Moste 54, 1218 Komenda in vrnili vam bomo kupnino. Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila originalna embalaža ali blago uporabljeno.
V primeru, da je paket, v katerem je kupec prejel naročeno blago fizično poškodovan, v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo na reklamacije@kozelj.si. Skupaj z našim pogodbenim partnerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
V primeru steklenice vina, ki ima vonj po zamašku, smo kupcu dolžni zamenjati steklenico pod naslednjimi pogoji: iz steklenice je lahko iztočenega največ 1,5dcl vina ter steklenica mora biti zaprta z originalnim zamaškom. Kupec mora sporočiti reklamacijo na reklamacije@kozelj.si.
Pri poškodovanih ali pokvarjenih artiklih zahtevamo originalno embalažo.