Asistent v računovodstvu in administraciji m/ž
Družinsko podjetje s 30 letno tradicijo v svoji ekipi potrebuje nekoga, ki bo skrbel za formalnosti poslovanja in drugo podporo.
Kakšne bodo tvoje naloge?
- Obdelava prejetih faktur,
- Knjiženje bančnih izpiskov,
- Usklajevanje in spremljanje stanja terjatev in obveznosti,
- Izdelava obračunov, poročil in analiz za potrebe poslovanja,
- Upravljanje s carinsko dokumentacijo,
- Izdelava medsebojnih in verižnih kompenzacij,
- Izvajanje drugih del v okvirih strokovne podpore po navodilih nadrejenega.
Kaj pričakujemo?
- izkušnje z delom na področju računovodstva,
- poznavanje osnov računovodstva,
- Najmanj 2 leti izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
- Napredno znanje Excela in MS Office orodij,
- Sposobnost analiziranja in logičnega sklepanja,
- Organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
- natančnost, zanesljivost, samostojnost in odgovornost pri delu.
Kaj ponujamo?
- Zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom,
- Delo v prijetnem kolektivu,
- Urejeno delovno okolje,
- Vključenost v procese stalnih izboljšav,
- Stabilno in ustrezno plačilo.
Ti je nekaj zadišalo? Kar zaupaj svoji intuiciji!
V spodnji povezavi nam zaupaj svoje podatke in izkušnje (in vprašanja, če se ti zastavijo). Prijave sprejemamo do 30. 5. 2024.
Prošnjo z dokazili / življenjepisom nam pošlji na elektronski naslov lucija@kozelj.si.